Di Ambang Misteri (2004) VCDRip

Di Ambang Misteri (2004) VCDRip


Citer mengisahkan kejadian² aneh berlaku di sebuah pulau yang indah dengan flora dan fauna bernama Pulau Indah Kayangan dan pulau tersebut dikatakan berpuaka. Pengacara rancangan tv Sains dan Fiksyen', Natasha (Elaine Daly) telah diarah menyiasat kejadian aneh yg berlaku dipulau tersebut bersama rakan sekerja Adam (Tony Eusoff) dan Dino (Raja Azrey). Pulau tersebut didiami oleh orang asli dan penduduk tempatan yg hidup dengan aman damai dan tidak pernah diterokai sehingga satu syarikat Dragon Cooperation bercadang nak membangunkan pulau tersebut menjadi sebuah pusat pelancongan. Sejak itu pelbagai kejadian aneh dan ngeri berlaku bila mana beberapa pekerja Dragon Co-operation mati dibunuh.

Ketibaan Natasha ngn the geng disambut oleh Coke (Zamarul Hisham). Coke selaku tourist guide telah membawa mereka ke beberapa tempat dimana kejadian kematian tersebut berlaku. Kedatangan Natasha and the geng juga telah menimbulkan kemarahan org asli di pulau tersebut yang mana mereka dituduh mengacau semangat hutan.

Semasa penyiasatan dilakukan, Natasha, Adam dan Dino sama² mengalami kejadian luar biasa yg tak dapat mereka nak jelaskan seperti termimpikan 'hantu perempuan'. Ini mengukuhkan lagi kepercayaan mereka bahawa pulau tersebut berpuaka.

Natasha mendapat tahu Coke bukan la penduduk tempatan seperti yg diakui oleh Coke. Coke juga baru saja menetap dipulau tersebut. Natasha juga dapat tahu lagi (brape byk tahu daa) bahawa rakan karib Coke juga mangsa pembunuhan di pulau tersebut. Mengapa Coke sembunyikan hal yang sebenar dari Natasha? Apakah misteri yang terselindung di sebalik kejadian² aneh itu? Dan siapakah Coke?

Lakonan : Zamarul Hisham, Elaine Daly, Tony Yusof, Raja Azri, Kuswadinata, Hussein Abu Hassan, Melissa Saila

Pengarah : Silver
SERVERQUALITYSIZELINK
GOOGLE DRIVEVCDRIP506MBDOWNLOAD
GOOGLE DRIVEVCDRIP506MBDOWNLOAD

0 Response to "Di Ambang Misteri (2004) VCDRip"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel